İçimizi Rahatlatan Ayetler

Olur ki, siz bir şeyden hoşlanmazsınız; oysa o, hakkınızda hayırlıdır. Olur ki, siz bir şeyi seversiniz; ama o, sizin hakkınızda bir fenalıktır. Allah bilir, siz bilmezsiniz." (Bakara-21. Ayet)

1- Biz, senin göğsünü yarıp-genişletmedik mi? 2- Ve yükünü indirip-atmadık mı? 3- Ki o, senin belini bükmüştü; 4- Senin zikrini (şanını) yüceltmedik mi? 5- Demek ki, gerçekten zorlukla beraber kolaylık vardır. 6- Gerçekten güçlükle beraber kolaylık vardır. 7- Şu halde boş kaldığın zaman, durmaksızın (dua ve ibadetle) yorulmaya-devam et. 8- Ve yalnızca Rabbine rağbet et. İnşirah Suresi. 

De ki: "Ey Kâfirler!" "Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk etmem." "Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz." "Ben sizin kulluk ettiklerinize kulluk edecek değilim." "Siz de benim kulluk ettiğime kulluk edecek değilsiniz." “Sizin dininiz size, benim dinim de banadır.” Kafirun Suresi 

Duha Suresi: 1 - Andolsun kuşluk vaktine. 2 - Ve sakinleştiği zaman geceye ki, 3 - Rabbin seni bırakmadı ve darılmadı. 4 - Ahiret senin için dünyadan iyi olacaktır. 5 - Rabbın sana verecek ve sen hoşnut olacaksın. 6 - O seni yetim bulup da barındırmadı mı? 7 - Seni yol bilmez bulup yola iletmedi mi? 8 - Seni yoksul bulup zengin etmedi mi? 9 - Öyleyse sakın yetimi ezme. 10 - Dilenciyi de azarlama. 11 - Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat. 

Bakara/153. Ayet: Ey iman edenler! Sabır ve namaz ile Allah’tan yardım isteyin. Çünkü Allah muhakkak sabredenlerle beraberdir. 

Zümer Suresi 53. Ayet: De ki: «Ey kendilerinin aleyhinde (günâhda) haddi aşanlar, Allahın rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Çünkü Allah bütün günahları yarlığar. Şübhesiz ki O, çok yarlığayıcıdır, çok esirgeyicidir. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yardımlaşma Ile Ilgili Ayetler ve Hadisler

Defne Ağacı ve Mitoloji

Hasan Dağı ve Efsanesi