Yüce Allah’ın Lütfuna Gerçekten Erişmeyi Diliyorsanız

Yüce Allah’ın lütfuna gerçekten erişmeyi diliyorsanız

• Size neyi nasıl vereceğini sorgulamaya bırakın sürpriz olsun. 

• Allah’a tam güvenin asla çabanız karşılıksız bırakmayacak. 

• Zamanını sorgulamayı da bırakın en uygun vakti O bilir. 

• Dua ve dua ve dua ve dua… Cennette karşılıklar biriksin. 

• Çaba çaba ve çaba… Siz çırpındıkça Rahmet sizi sevsin. 

• Benim mübarek kardeşim 

• Beni kıskanma ki Allah sana da versin. 

• Beni kıskanırsan Allah’ın bana lütfuna itiraz etmiş olursun. 

• Allah’a itiraz edersen Allah sana da neden versin? 

• İmtihan bu; bugün bana yarın sana. 

• Allah’ın bana verdiğine sevin ki Allah seni de sevindirsin. 

Dr. Muhammed Bozdağ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yardımlaşma Ile Ilgili Ayetler ve Hadisler

Defne Ağacı ve Mitoloji

Hasan Dağı ve Efsanesi