Münacat - Sabah Duası

Hamd bizi öldükten sonra diriltecek olan Allah’a aittir. Dönüş O’nadır. Biz Allah’a aidiz. Bütün varlık Allah’ındır. Büyüklük, büyüklenmek, yaratmak, emretmek, gece ve gündüz, gece ve gündüzde bulunan her şey Allah’ındır. Şanı yücedir, birdir, ortağı yoktur. (Allah’ım!) Biz İslâm fıtratı ve ihlâs üzereyiz, 
Peygamberimiz Muhammed (s.a.v.)’in dini, babamız İbrahim (a.s)’ın milleti (yolu) üzereyiz. Allah’ım! Bu günümüzün önünü hayra vesile kıl, ortasını cennete kavuşmaya vesile kıl ve sonunu da cehennemden kurtuluşa vesile kıl. Rahmetinle (bunları ver) Ey merhametlilerin en merhametlisi. Allah’ım! Bu günün ve yarının iyiliğini senden istiyorum. Yine bu günün ve yarının şerrinden de sana sığınıyorum. 
Tembellikten ve ihtiyarlığın kötülüklerinden sana sığınırım. Rabbim! Cehennem azabından ve kabir azabından sana sığınıyorum. Senden başka ilah yoktur. Seni tesbih ederim. Ben (günah işleyip) kendime yazık ettim. 
Allah’ım! Senden sabah ve akşamın hayrını, kaza ve kaderin hayrını, ikametin ve yolculuğun hayrını, dünya ve âhiretin hayrını ve kalemin yazdıklarının hayrını istiyorum. Akşamın, sabahın, kaza ve kaderin, ikametin ve seferin şerrinden, dünya ve âhiretin şerrinden ve kalemin yazdıklarının şerrinden sana sığınırım. Allah’a inanıyor ve güveniyoruz. İşlerimizin neticesini Allah’a bırakıyoruz. Güç ve kuvvet ancak Allah’a aittir. 
Kaynak: Evrad-ı Şerif - Mehmed Zahid Kotku

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yardımlaşma Ile Ilgili Ayetler ve Hadisler

Defne Ağacı ve Mitoloji

Hasan Dağı ve Efsanesi