Her Bir Durum İçin Dua-Ali Vefa Hazretlerinin Duası

Allah im her bir durum için su tesbih ve zikirlerle sana yalvarıyorum, Senden yardım istiyorum ve Sana sığınıyorum
Dünya ve ahirette karşılaşacağım her bir korku için 'Lailaheillallah' ı
Her keder ve üzüntü için 'Maşaallah'ı,
Her bir nimet için 'Elhamdulillah'ı
Hayret verici her şey için 'Subhanallah'ı, 
Her bir günah için 'Estağfirullah'ı, 
Her darlık için 'Hasbiyallah'ı, 
Her musibet için 'İnna lillahi ve inna ileyhi raciun'u,
Her bir kaza ve kader için 'Tevekkeltu Alallah'ı 
Her bir itaat ve isyan hareketi için 'La havle vela guvvete illa billahil aliyyul aziim'i, hazırladım. 
Ey Rabbim! Bize olan nimetlerini arttır da eksiltme, 
Bize ikramlarını bol bol yağdır, bizi hor hakir bırakma 
Bize her turlu hayırlar ihsan eyle, bizi mahrum bırakma
İnsanlar arasında bizi seç, başkalarını bize tercih etme
Bizden razı ol, bizi ve yaptıklarımızı kabul et ey Kerem sahibi, rahmetinle bize muamele eyle ey merhametlilerin en merhametlisi Allah im. Amin. Hamd Alemlerin Rabbine mahsustur

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yardımlaşma Ile Ilgili Ayetler ve Hadisler

Defne Ağacı ve Mitoloji

Hasan Dağı ve Efsanesi