Fetih Suresi ve Genetik Hastalıklar

Ana rahmine kaldığınız süre ve yaşadığınız hayatta Babadan, Anneden, çevreden ve aileden alınan genetik hastalıkları yok etmek istiyorsanız yaşınız kadar Fetih suresi okuyun.
Okumaya ilk başlarken cuma saati başlanır ise daha iyi olur iki kere fetih suresi bir kere kehf suresi ve tekrar bir fetih suresi bir oturuşta ara verilmeden okunur. Sonra kaç yaşında isen her sene için bir fetih suresi okunur. Arzuya göre ister hergün bir fetih suresi okunur ister daha fazla okunur erken bitirilir. Her okumaya başlayacağiniz zaman önce yüz selevat okunur sonra kaç fetih suresi okursanız okuyun yine arkasından yüz selevat okuyarak Peygamberimiz (S.A.V.) sonra diğer peygamberlere ve bütün ALLAH dostlarına bağışlayarak onların hürmetine dua edilir.

-Birinci Fetih suresini okumaya NİYET:

Ya Rabbi senin rızan için okuyorum yarabbi  maddi ve manevi sıkıntılarımıza şifa ve rahmet niyeti ile hasenat dolu bir dünya ve ahiret için okuyor ve dua ediyorum yarabbi bütün hayırların  kapısını bize fetih suresi ile aç yarabbi bütün şerlerin kapısını bize Fetih suresi ile kapat Allahım imtihanlarım olacaksa bunlar senin rahmetin senin selametin  ve senin bereketin ile olsun. Allahım senin rahmetin ve rızan için yaşayalım inşallah. . (ALLAH' IM babamın sulbunde anneme ve annenden benim üzerime gecen ne kadar maddi manevi ve genetik hastalıklar var ise babamın ve annemin ne kadar imtihanları var ise bunların bana zarar vermemesi ve bunlardan kurtulmamız için babam annem

ve benim için hayır kapılarının açılması ve şer kapılarının kapanması için okuyorum YA RABBİ. Birinci fetih okunur.

-İkinci Fetih suresini okumaya NİYET:

Ya Rabbi senin rızan için okuyorum yarabbi  maddi ve manevi sıkıntılarımıza şifa ve rahmet niyeti ile hasenat dolu bir dünya ve ahiret için okuyor ve dua ediyorum yarabbi bütün hayırların  kapısını bize fetih suresi ile aç yarabbi bütün şerlerin kapısını bize Fetih suresi ile kapat Allahım imtihanlarım olacaksa bunlar senin rahmetin senin selametin  ve senin bereketin ile olsun. Allahım senin rahmetin ve rızan için yaşayalım inşallah  (ALLAH'IM annemden aldığım ne kadar genetik' manevi ve tıbbi hastalıklar var ise bunlar bana zarar vermemesi için her türlü kötü hastalıklardan korunmak için okuyorum YARABBİ. Fetih suresi okunur.


-KEHF süresini okumaya Niyet: Yarabbi senin rızan için okuyorum Yarabbi maddi ve manevi sıkıntılarımıza şifa ve rahmet niyeti ile hasenat dolu bir dünya ve ahiret için okuyor ve dua ediyorum Yarabbi. Bütün Yarabbi bütün hayırların kapısını  YARABBİ BÜTÜN HAYIRLARIN KAPISINI BİZE KEHF SURESİ İLE AÇ YARABBİ. BÜTÜN ŞERLERİN KAPISINI BİZE KEHF SURESİ İLE KAPAT ALLAH'IM İMTİHANLARIM OLACAKSA BUNLAR SENİN RAHMEDİN, SENİN SELAMETİN VE SENİN BEREKETİN İLE OLSUN. ALLAH'IM SENIN RAHMETİN VE RIZAN İÇİN YAŞAYALIM. İNŞAALLAH.

(ALLAH'IM 9 ay anne rahminde kaldığım sürede her ne kadar içerden ve dışardan aldığım maddi, manevi, ve tıbbi bütün genetik hastalıklar var ise onlar bana zarar vermesin YARABBİ bana şifa ver vücudumdan onları yok eyle cıkar YARABBİ. niyeti ile bir kef suresi okunur.

- üçüncü fetih suresini okumaya NİYET:

YARABBİ SENİN RIZAN İÇİN OKUYORUM YARABBİ MADDİ VE MANEVÎ SIKINTILARIMIZA ŞİFA VE RAHMET NİYETİ İLE HASENAT DOLU BİR DÜNYA VE AHİRET İÇİN OKUYOR VE DUA EDİYORUM YARABBİ BÜTÜN HAYIRLARIN KAPISINI BİZE FETİH SÜRESİ İLE AÇ YARABBİ. BÜTÜN ŞERLERİN KAPISINI BİZE FETİH SÜRESİ İLE KAPAT ALLAH'IM İMTİHANLARIM OLACAKSA BUNLAR SENİN RAHMEDİN, SENİN SELAMETİN VE SENİN BEREKETİN İLE OLSUN. ALLAH'IM SENIN RAHMETİN VE RIZAN İÇİN YASAYALIM. İNŞAALLAH..

(ALLAH'IM doğum sırasında bana gecen bütün hastalıklardan kurtulmak ve bütün şerlerden korunmak için okuyorum YARABBİ.

Fetih suresi okunur. Böylece üç fetih bir kehf suresi okunmuş oldu.

Sonra dünyaya geldiğiniz ve yaşadığınız her seneye ayrı ayrı niyet ederek fetih suresi okunur. Başlamadan önce ve okuduktan sonra yüz er kere selevat okunur dua yabilir

NİYET
Yarabbi senin rızan için okuyorum. Yarabbi maddi ve manevi sıkıntılarımıza ŞİFA VE RAHMET NİYETİ İLE HASENAT DOLU BİR DÜNYA VE AHİRET İÇİN OKUYOR VE DUA EDİYORUM YARABBİ BÜTÜN HAYIRLARIN KAPISINI BİZE FETİH SÜRESİ İLE AÇ YARABBİ. BÜTÜN ŞERLERİN KAPISINI BİZE FETİH SÜRESİ İLE KAPAT ALLAH'IM İMTİHANLARIM OLACAKSA BUNLAR SENİN RAHMETİN, SENİN SELAMETİN VE SENİN BEREKETİN İLE OLSUN. ALLAH'IM SENIN RAHMETİN VE RIZAN İÇİN YASAYALIM. İNŞAALLAH...

(ALLAHIM Senin rızan için fetih suresi yaşadığım (1.senenin ) fitnesinden, dalaletinden, gafletinden, cehaletinden, ve zulmünden korunmak niyeti ile okuyorum kabul eyle YARABBİ.

Böylece bu niyet ile kaç yaşında ise her sene için bir fetih suresi okunur.

RABBİM KABUL ETSİN...

Alıntı
NOT; Tıbbi tedaviyi lütfen ihmal etmeyin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yardımlaşma Ile Ilgili Ayetler ve Hadisler

Defne Ağacı ve Mitoloji

Hasan Dağı ve Efsanesi