Kestane Balı Mucizesi

Astım olan oğlunu balla iyileştirmeyi başardı...

Zonguldak'ta 2 çocuk babası 18 yıllık öğretmen Erdal Saltuk, oğlu Faruk Saltuk’un 1 yaşında astım bronşit rahatsızlığı teşhisi konularak 7 yaşına kadar tedavi gördüğünü söyledi. 

Tüm çabalara rağmen oğlunun iyileşmediğini ifade eden baba Satuk, bir arkadaşından kestane balının çok faydalı olduğunu duyması üzerine 2005'te arıcılıkla uğraşmaya başladı. Satuk, arılarının ürettiği kestane balını her gün yedirip, şerbetini içirdiği oğlunun iki yıl içerisinde hastalıktan kurtulduğunu belirtti.

şimdi, bundan 50 sene kadar önce ölen ünlü hiciv şairimiz Neyzen Tevfik’in, daha tıbben hayatımıza bu kadar girmediği bir çağda söylediklerine kulak verelim: 

Bir hasta zedeyim, midemi tıp tepti benim 

Kırk katır tepse yıkılmazdı bu muhkem bedenim 

Kapladı her yanımı sancı, elem, ağrı, bere 

Bir mezar oldu vücut, sanki tıbba habere 

Hastane sanarak çok yere girdim çıktım 

İbret aldım oralardan da canımdan bıktım.

Not; Tıbbi nitelikte yazı değildir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yardımlaşma Ile Ilgili Ayetler ve Hadisler

Defne Ağacı ve Mitoloji

Hasan Dağı ve Efsanesi